Desè aniversari de l’ACAF: Actualitat en FM i SFC


Invitacio Acte FM_SFC auditori AXADempeus felicitem a l’ACAF per aquests deu anys de vida ajudant-se mutuament dins la malaltia i difonent els coneixements sobre sobre aquestes,  i ens sumen als actes de celebració en aquest desè aniversari.

Dins els actes de celebració del seu 10è aniversari, l’Associació Catalana d’Afectats de Fibromiàlgia (ACAF) ha organitzat una Tarda de Conferències sobre “Actualitat en FM i SFC”, que tindrà lloc el dimecres 1 de desembre, a les 18 h, a l’Auditori AXA de Barcelona.

Durant tot l’any 2010, les diverses seus territorials de l’ACAF, han anat organitzant diversos actes de tipus local i comarcal per a celebrar el desè aniversari d’aquesta associació que, en aquests deu anys, s’ha esdevingut l’associació de persones malaltes de fibromiàlgia més gran d’Europa, amb més de 40 seus territorials i amb gairebé 4.000 persones associades.

En aquesta ocasió, les seus de Barcelona ciutat han organitzat aquesta tarda de conferències que comptarà amb tres dels màxims experts en FM i SFC del nostre país: el Dr. Ferran García, el Dr. Joaquim Fernández Solà i el Dr. José Alegre. També hi intervindran Jordi Calm i Cristina Montané, president i secretària de la Plataforma de FAMILIARS FM-SFC i membres de Dempeus.

L’ACAF és una associació d’ajuda mútua que té per objectiu principal contribuir a la millora de la qualitat de vida de les persones afectades de FM, SFC i SQM, com també disposar tots els mitjans possibles per a la difusió dels coneixements existents sobre aquestes malalties. I amb aquesta tarda de conferències, l’associació ha volgut realitzar un acte en el qual s’informarà les persones malaltes i les seves famílies sobre els avenços i les actuals línies d’investigació en fibromiàlgia i síndrome de fatiga crònica.

En un marc d’unitat, de suma d’esforços i de col·laboracions,  aquest acte vol ser un reconeixement a la feina feta durant tots aquests anys per part de molta gent. I vol convidar, també, a enfortir els vincles existents entre els diversos actors (metges, malalts, familiars, entitats, institucions…) per tal de seguir treballant, tots plegats, en la millora de l’atenció de la fibromiàlgia i la síndrome de fatiga crònica.

Junta Directiva de l’ACAF

Podeu veure el programa d’aquest acte aquí.

ACAF_FM-SFC-SQM

Acerca de Dempeus per la salut pública

Col·lectiu de persones en defensa de la salut pública
Esta entrada fue publicada en Convocatorias, Enfermedades emergentes FM SFC SQM y etiquetada , , , . Guarda el enlace permanente.

7 respuestas a Desè aniversari de l’ACAF: Actualitat en FM i SFC

  1. Anna dijo:

    Moltes felicitats ACAF! i moltes gràcies per haver estat sempre al costat dels malalts!

  2. Chelo dijo:

    Jo vull enviar una abraçada molt afectuosa a la Maite, per haver-me ajudat tantes vegades a remontar. Si no fos per l’Acaf, jo no hauria pogut suportar tot això.

  3. Isabel dijo:

    Gràcies a l’ACAF i a totes les meves companyes de l’associacio. Elles m’han ajudat a tirar endavant. També va ser gracies a l’associacio que la meva familia va entendre el que em passava. I tambe vull agrair a la coordinadora i a la resta de voluntaries el temps que dediquen a ajudar a les persones malaltes.

  4. Marga dijo:

    En el pitjor moment de la meva vida, just després que em diagnostiquesin la malaltia, la gent de l’ACAF em va donar consol i em va ensenyar a viure amb les limitacions que aquesta horrible malaltia comporta. Gràcies a tota la gent que dedica hores i temps a ajudar als demés a canvi de res més que un somriure.

  5. àngels dijo:

    Ens veurem el dia 1! Una abraçada forta!

  6. Alicia dijo:

    Felicitats a l’ACAF per tota la feina que ha fet durant aquests anys, amb independencia i mirant per totes les persones malaltes. Amb tan poc suport, i la quantitat de coses que heu fet per totes nosaltres. Sou un exemple! Gracies ACAF!

  7. Mª LLUÏSA LÓPEZ PORTERO dijo:

    jo soc de les socies més antigues de la primera associació que hi va haver, la de Reus i no tinc paraules per agraïr tot el que m’ha aportat la associació, he trobat unes companyes fantàstiques
    en moments molt delicats de la meva vida
    sempre m’he sentit recolsada, també he de dir que gaudeixo molt col-laborant

Deja un comentario