Debat sobre el co-repagament.


A l’espera de l’Informe Vilardell (que aquesta vegada no serà de consens) i en plena ofensiva pel co-repagament, un debat a TV3, als Matins de l’Estiu, que s’ha presentat d’aquesta manera:

Copagament: sí o no

Aquesta setmana es podria decidir si s’impulsa el copagament sanitari a Espanya. Les comunitats autònomes es reuniran dimecres per analitzar la delicada situació econòmica del sistema sanitari públic. Catalunya defensarà l’augment del pressupost de la sanitat i la possibilitat d’un «copagament suau», el cobrament d’un euro per visita i recepta a les rendes mitjanes i altes. La implantació del copagament és una mesura adequada?

Ho debatem en aquest cara a cara amb Joan Ramon Laporte, catedràtic de Farmacologia de la UAB i membre de la Comissió Vilardell, i Vicente Ortún, director del Centre de Recerca en Economia i Salut de la UPF.

http://www.tv3.cat/ria/players/3ac/evp/Main.swf

I ja saben que, en aquest bloc, poden trobar moltísima informació sobre el tema, en especial la transcripció de les Jornades sobre el Co-Repagament: Equitat i Salut Pública.

Acerca de Dempeus per la salut pública

Col·lectiu de persones en defensa de la salut pública
Esta entrada fue publicada en Copago y etiquetada , , , , . Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Debat sobre el co-repagament.

  1. euia dijo:

    Creiem que val la pena difondre que Jordi Miralles, ha carregat avui en roda de premsa contra la proposta de copagament sanitari que defensen la consellera de Salut, Marina Geli, i el conseller d’Economia i Finances, Antoni Castells, segons un article publicat a ‘El Periódico’ de Catalunya. “Si aquest és el plantejament del conseller i la consellera, en aquesta matèria no ens representen”, ha sentenciat Miralles, qui ha recordat que aquesta “no és la posició del Govern” i ha advertit que de tirar endavant aquesta mesura “ens tindran en contra a Catalunya i Epanya”, en referència als grups parlamentaris d’ICV-EUiA i IU.
    Miralles ha qualificat el copagament sanitari d’“erroni i injust” i ha anunciat que si a la trobada de comunitats autònomes -prevista per aquest dimecres- s’intenta col.lar aquest “nou impost sobre la malaltia”, a la coalició roig i verda “ens trobaran mobilitzats al carrer, en defensa de l’equitat i la salut pública”.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s