La veritat és que la nostra amiga Vicky Peña no ens podia donar més sort. Des de la seva participació a l’Ateneu en el acte públic de presentació de Dempeus per la salut pública hem aconseguit moltes fites que en aquell moment ens semblaven impossibles.
La generositat, professionalitat i sentit ciutadà de Vicky Penya també han aconseguit aquest any 2009, finalment, que el reconeixement i triomf que tan amics li són en altres contrades, arribessin finalment a la seva terra. Per això creiem que es mereix, més que ningú, aconseguir ser anomenada CATALANA DE L’ANY.
Des de DEMPEUS per la salut pública et convidem a votar per catalana de l’any a la nostra amiga i companya de la que trobareu fàcilment el seu nom, amb algunes llicències ortogràfiques que permet aquest format, en el concurs que organitza el diari el Periódico de Catalunya.
Clica, vota i fes-ne difusió! Recorda que pots votar un cop al dia, i que les causes justes sovint perden per les causes mediàtiques.
http://www.cataladelany.com/default_fase_2.asp
VALENTA
infermera
compromesa
aktriu
ympresionant!
Pública
DEMPEUS
cañera
dona!
Ja no hi som a temps per votar-la, però val la pena deixar constància del nostre agraïment. La Vicky Peña és magnífica, i per Dempeus serà, sense cap rival possible, la nostra catalana de l’any. Gràcies de nou!