Una crida a l’acció pel canvi climàtic


Recollim el post de l’Angels Martínez Castells a Punts de vista i us recomanem que veieu el video adjunt. És reconfortant veure la unió de les forces sindicals enfront el canvi climàtic.

Sindicats d’arreu el món, també contra el canvi climàtic

our_climate_-_not_your_businessEstà molt bé sentir la veu de treballadors i treballadores de tot el món que pertanyen a diverses organitzacions sindicals i lluiten pels seus drets laborals, denunciar i protestar pel canvi climàtic.  Quan més s’impliquin els sindicats en les qüestions socials, ambientals i polítiques, de defensa de la qualitat de la vida quotidiana i de la democràcia, més credibilitat guanyaran i més útils seran  per fer front la crisi econòmica, per descobrir les seves causes i posar fi a les seves conseqüències, i per trobar una sortida que construeixi, amb uns altres valors, i amb les treballadores i treballadors de tot el món (que vol dir el mateix que gairebé tothom, menys un grapat de poderosos) un altre món possible.

Escalfant motors per la manifestació convocada pels sindicats de demà dijous, 3 de desembre, a les 18h, des de la Ronda de St. Pere fins al Foment del Treball, seguixo donant arguments perquè s’hi sumin i es sentin convocades totes les persones que que volen un món més just, amb més igualtat… i un món sostenible.


Font: Sindicats d’arreu el món, també contra el canvi climàtic

Acerca de Dempeus per la salut pública

Col·lectiu de persones en defensa de la salut pública
Esta entrada fue publicada en Cambio Climático, Cumbre de Copenhague y etiquetada , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s