PEL DRET A LA SALUT! – Manifestació a Barcelona el 28 de Juliol


Falten 4 dies, ajudem a difondre-ho a tot arreu:


Dia:28 de juliol

Hora: 11.30 h

Lloc: Rambla del Raval (fins a la Pl. Sant Jaume)

Lluitem perquè no ens retallin la salut i el futur!

NO a una sanitat classista, racista i masclista

La nova Plataforma “Pel Dret a la Salut” ens estrenem a Barcelona amb una manifestació el proper Dissabte 28 Juliol

Els ja gairebé 50 col·lectius formants  convoquem conjuntament una manifestació contra el Reial Decret 16/2012  que converteix la nostra Sanitat Pública en una sanitat racista, classista i masclista.

1.- Suprimeix el dret a la salut com a dret universal, limitant l’accés a les personesimmigrades indocumentades, els joves majors de 26 anys que no han cotitzat a la Seguretat Social, les persones que treballen en l’economia informal o les dones que s’han dedicat al treball domèstic.

2.- Introdueix barreres econòmiques en l’accés a tractaments, com el repagamentper medicaments als pensionistes o el pagament dels trasllats no urgents en ambulància, de l’alimentació artificial, entre d’altres.

3.- Redueix l’eficiència de les mesures preventives i de control de la salutpública, ja que col·lapsarà els serveis d’urgències, obstaculitzarà la prevenció de malalties, farà minvar la qualitat del servei i perjudicarà la tasca dels professionals.

4.- No contribueix a la sostenibilitat de la Sanitat Pública perquè al deteriorar la qualitat de la sanitat pública, promou el recurs de les famílies a la sanitat privada i n’augmenta l’endeutament.A més, no afronta les actuals mancances del sistema.Aquesta mesura se suma a les altres agressions del Govern de la Generalitat a la Sanitat Pública, com l’euro per recepta, la reducció de llits o el tancament de plantes i serveis sencers. I DIEM PROU!

Amb aquesta mobilització arrenca la ‘Plataforma Pel Dret a la Salut’, un espai unitari per lluitar contra totes les agressions que està patint la Sanitat Pública.

EVENT FACEBOOK: http://www.facebook.com/events/262245917222969/?context=create

La versión en castellano a continuación y ambas en acampadaBCN

.

POR EL DERECHO A LA SALUD! – Manifestación en Barcelona el 28 de Julio

Día: 28 de julio

Hora: 11.30 h

Lugar: Rambla del Raval (hasta la Pl.. Santiago)

Luchamos para que no nos recorten la salud y el futuro!
NO a una sanidad clasista, racista y machista

La nueva Plataforma “Por el Derecho a la Salud” nos estrenamos en Barcelona con una manifestación el próximo Sábado 28 Julio

Los ya casi 50 colectivos formantes convocamos conjuntamente una manifestación contra el Real Decreto 16/2012 que convierte nuestra Sanidad Pública en una sanidad racista, clasista y machista. [28J]

1. – Eliminar el derecho a la salud como derecho universal, limitando el acceso a las personas inmigradas  indocumentadas, los jóvenes mayores de 26 años que no han cotizado a la Seguridad Social, las personas que trabajan en la economía informal o las mujeres que se han dedicado al trabajo doméstico.

2. – Introduce barreras económicas en el acceso a tratamientos, como el repago de medicamentos a los pensionistas o el pago de los traslados no urgentes en ambulancia, de la alimentación artificial, entre otros.

3. – Reduce la eficiencia de las medidas preventivas y de control de la salud pública, ya que colapsará los servicios de urgencias, obstaculizará la prevención de enfermedades, reducirá la calidad del servicio y perjudicará la labor de los profesionales.

4. – No contribuye a la sostenibilidad de la Sanidad Pública porque al deteriorar la calidad de la sanidad pública, promueve el recurso de las familias a la sanidad privada y aumenta el endeudamiento. Además, no afronta las actuales carencias del sistema.

Esta medida se suma a las otras agresiones del Gobierno de la Generalitat en la Sanidad Pública, como el euro por receta, la reducción de camas o el cierre de plantas y servicios enteros. Y DECIMOS ¡BASTA!

Con esta movilización arranca la ‘Plataforma Por el Derecho a la Salud’, un espacio unitario para luchar contra todas las agresiones que está sufriendo la Sanidad Pública.

EVENTO FACEBOOK: http://www.facebook.com/events/262245917222969/?context=create

About these ads

Acerca de Dempeus per la salut pública

Col·lectiu de persones en defensa de la salut pública
Esta entrada fue publicada en Convocatorias, Salud pública, sanidad pública y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a PEL DRET A LA SALUT! – Manifestació a Barcelona el 28 de Juliol

  1. Pingback: PEL DRET A LA SALUT! – Manifestació a Barcelona el 28 de Juliol | Boletín Informativo de la Sanidad Pública

  2. Pingback: Si nos roban la sanidad, nos cortan la vida: Pel dret a la salut! « Punts de Vista

Deja un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s