Toni Barbarà: Dempeus diu NO, amb més força, a les privatitzacions, el repagament, les retallades

Dempeus per la salut publica segueix dient NO a les privatitzacions, el repagament, les retallades: ara, amb en Toni Barbarà i Molina que dissabte passat va ser entrevistat al programa Món Obert de Ràdio l’Hospitalet, conduït per d’Elisabet Cortiles i Damià Caro.

(Prem sobre l’imatge per accedir a l’audio)

Per la gent interessada en saber més coses de Dempeus per la Salut Pública una bona oportunitat per aprofundir en el que fem i com ho fem la podeu trobar escoltant l’entrevista que varen fer al (entre moltes altres coses, autor del bloc La Ratera, l’amic i company Toni Barbarà , també fundador de Dempeus per la Salut Pública. La trobeu a la segona hora de programa (precisament la que està punxada) del dia 19 de novembre… Recordeu el passat dissabte? Un dia de reflexió que es veu que no va donar per gaire, com a mínim en defensa de la SALUT PÚBLICA i contra les retallades!

Seguiu el programa Món Obert de Ràdio L’Hospitalet, d’ Elisabet Cortiles i Damià Caro.

Tal com deiem en reproduïr la primera entrevista que ens varen fer a Ràdio l’Hospitalet, mentenim la nostra cordial i sincera invitació a que us feu de Dempeus, a que us uniu a una lluita que ja porta gairebé tres anys de vida, perquè calen forces i voluntats per fer front a aquestes polítiques que sols agraden a la patronal i perjudiquen a tota la població.

Quant a dempeus

Col·lectiu de persones en defensa del Sistema Nacional de Salut
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s